Gumbiranya Hari Ini..

Wednesday, November 12, 2008

Tadaaaa.. Permandangan Pantai kat Senggarang.. uhuu.. terlepas nk tgk daa

MySpace

Salamssss.. YO YO!! heheheh.. dah habes 2 paper.. tinggal lagi dua.. aiyakkk.. nape la lame sgt final exam kali ni.. keh3.. td lps test trus g pantai.. tp sampai2 dah nak terbenam daaaaa.. ahaha.. tak sempat nak bergambar2.. yg atas tu pon gmbr mase g last time..ahaks.. keh3.. takpe.. next time leh g lagi.. pasal paper habes da nak dekat pukul 6.. lambat mule.. hehehe. td alhamdulillah la boleh jwab.. ade satu soalan je aku hentam saja pengiraan die.. soalan Connection! ahaha.. lost connection trus... ahh..lupe kan! Tawakal aja.. Masih ade perjuangan yang belum selesai.. Next papers would be on 17 & 19 November.. Paper Building Services and Engineering Economy n Entrepreneurship.. Malam ni nak rileks2 sket.. sok baru mule studyyy.. ayayaya.. kenapa kah aku gumbira? hehehe.. ntahhh :P ... keh3.. malam ni aku akan cube balas sume tag2 yang perlu dijawab.. tag dari GG ade 2 kot.. lagi dari Dill, Atiela ,Lieza n terbaru dari Ienaz! Time kacih sayang2 kuw sume!! Love yah! thnx coz teringat kat saye ini.. hehehe.. suke kene tag sbb ade name saye di blog kalian.. ikikikiki.. habesla blog saye penuh dengan tag terkumpul.. bace ye jgn tak bace.. heee.. ohh.. nak taw tak.. hari ni aku dpt satu msg dr seseorg.. lame die tak msg aku.. rupenye msg luahan perasaan n mahu mintak tolong.. dah susah baru cari aku.. ingat die betul2 dah rindu kawan dgn aku ke hape.. mintak maaf la.. bukan tanak tolong.. tp diri ni tak terdaya nak tolong.. kalu aku mmpu, aku tolong okay.. harap faham la.. trus terang, aku dah serik.. Sesunnguhnye Allah itu Maha Besar.. huhuhu.. haih.. sedeyla pulak.. arghh.. mari bergumbira.. Nak balas tag2 nih.. hehehe.. Later!

2 comments:

Attila razmie said...

canteeknya sunset~!:p huhu..cepat buat Tag itu..saya mau tengok..hehe :P

Mimie KusyA said...

baik!! hehehe saye cube!

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya