Aktiviti Di Hujung Minggu

Saturday, November 22, 2008

Yehaaa.. Ketemu lagi kiter! hehehe.. Aku tgh nuntun tv, sambil2 coretkan sket kisahku hari ni.. heeeee.. hari ni mcm biase rutin family aku mesti kuar jalan2 ble hujung minggu.. n mcm biase jugak mesti pegi Alamanda Putrajaya.. memang parents aku slesa jalan2 situ je.. parking tak susah.. org tak sesak.. takde bebudak duk melepak yang berkapel2.. and yang paling penting, situ sume ade lah.. mmg tak bosan even every week pegi sane pon. hehehehe.... sbb hujung minggu, aktiviti memasak pon cutilah.. tengahari kiteorg makan mcD.. then petang baru gi alamanda.. sampai2 tu, jalan2 dulu.. soping2.. hehe.. lepas terasa lapar, baru serbu tempat mkn.. kami sume decide nak mkn pe.. pastu kiteorg split.. mama n ku (ayah) makan kat food court.. kat situ bnyk gler pilihan yang sume best2.. ayah aku terase nak minum air kelapak mude.. kih3.. adik2 aku plak serbu Pizza Hut.. Aku? blur tatau nak mkn pe.. kahkahkah.. hemm.. ikut parents aku pon best jugak.. dpt makan mcm2.. yehehehe.. tp mkn pizza pon syok jugak. mmg aku teringin gler nak makan mase kat sane.. last2 aku ikut adik2 aku jer.. bagi chance parents aku dating.. ikikikiki... pastu, kiteorg ingat nak beli sebijik kek Chocolate Indulgence kat Secret Recipe.. yehehehe.. tp tak dapek nak beli.. smpai2 je, org lain dah sapu dulu.. Cess.. hemm.. saje beli nak sambut birthday adik lelaki aku yang tak tersambut coz besday die time puase hari tu..hehehe.. pastu last2 singgah Jusco Cheras Selatan beli kek kat Secret Recipie kat situ.. fuh.. dapat jugak mam! yihaaaa.. Alhamdulillah.. Yummy! Lame tak mam.. hik3..

Mama beli candle cantik.. chuweett..

Saje snap pic dlm fitting room.. ekeke

derah pilih.. lapa doh ni weih

me n fixx

Set menu pilihan

Try pakai satu.. spek mate yang ku panggil " Mata Belalang"

lagak syasya

oh my...Yummy

Okaylah.. gudnite!

p/s : Tak sabar nak gi tgk A1 kat Sepang sok! yipieee..

~END~

5 comments:

Kapten Luffy said...

baik punya anak bg chance mak bapak dating. anak saper ni eh

Mimie KusyA said...

anak mak ayah saye le.. anak sape lg.. ayayaya

Aishot said...

pehhh sedap gile ;DD

Attila razmie said...

wah..Chocolate Indulgence mmg sgt sedap~!! sy pong suke kek tu..huhu i love cake very much~! :)

Attila razmie said...
This comment has been removed by the author.

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya