Be Strong! Jgn Tegoda..

Friday, November 7, 2008

Kuatkan imanmu! yakkkkk.. hari ni aku kene pilih antara dua.. apekah? kih3..hari ni aku kene pilih antara kawan2 aku atau buah hati aku.. kawan aku ajak g jln2..n maen bowling! oh NOOO! jangan goda aku! Bowling is one of my fav game! ARGHHHHHHHHH... dalam hati nak ikut sgt.. tp... last2 aku pilih si dia..die dtg dari jauh nak teman aku kuar..die dtg kejap plak tuh..ade keje esok..takpe2.. bowling, kat umah kat KL nanti boleh maen..ajak GG,Alan,Fixx, Syasya (adik yg nak masuk drjah 4) n kawan2 laen..huh? nape tak pegi dua2? perghh banyak duit aku nak enjoy je keje.. saving beb! hehehe hari tu punyer la bising tatau nak buat pe kat umah kan.. kekekekeke.. tinggallah daku keseorangan sekarang ..wawawawa..

MySpace


Oohoo tadi aku jenguk2 friendster, pastu ternampak la friendster aunty aku..sume ade gmbr anak2 buah die termasuklah aku n cik GG..ghupenye cik GG amik gmbr die kat situ.. keh3.. dlm bnyk2 gmbr mase aku kecik yg dlm simpanan takdek pulak gmbr yang satu nih.. rase2 sume comel2 gmbr aku mase kecik (jgn marah..sape lagi nak puji..diri sendiri ar eyh) tp yang satu nih.. gigi rongak n toncang due..muahahaha.. pakai baju skolah..gmbr tuh kat kg aku tu.. teringat mase aku skolah kat Zainab 2 kelate dulu.skolah pompuan je..skrg dah campur kot.. dulu kan, tiap-tiap minggu balik kampung.. kampung dekat.. Kelate-Besut,Ganu.. dekat jah... hari kames je aku takyah tunggu van..tunggu kete ayah aku je.. kete Bluebird DR2684..ahaks..balik jumpe tokku ..wohoo.. hehe .. ckp pasal skolah kat kelate.. aku mesti teringat satu bende je.. mase aku skolah situ.. ade sorang nih.. die bau2 bacang aku gak la..kat skolah tu mmg ramai sedara mare aku.. tp dekat sket dgn raje kelate.. haa.. die suke sgt mintak duit dgn aku.. seingat aku die tue setahun kot.. asal jumpe aku, mintak duit.. kadang2 terkilan sbb tak dpt beli yang aku nak beli bila balik skolah.. mase tu mmg aku minat maen erm erm..ape ke name ntah mainan tu.. alar..yang gmbr anak patung yang bleh tukar2 baju tuh..anak patung tu sekeping kertas tebal tu.. tau tak? ahaha.. aku mmg suke kumpul bende alah tu..skrg ade lagi ke erk? hehe..pastu suke sgt beli bende tak berfaedah kat kedai2 kat kwsn skolah..mcm gule2,asam,aiskrim, satay, mcm2 lagilah.. heheh budak2.. biase ar.. then kenangan aku dengan seseorang yang istimewa skali.. puteri raja kelate.. Tengku Amalin Aisyah Putri.. die sangat lawa+ putih+ gebu+ baik+ aktif+ lemah lembut+pandai n paling penting, sikap merendah diri die.. skrg aku rase die sgt berjaya jd lawyer kot..tatau die masih ingatkan pada diri ini..hehe.. dulu sgt baek dgn die.. die slalu luahkan perasaan kat aku..die kate die tak suke cara hidup die dikongkong.. die pegi mane2 je ade org ikut.. tp die paling rapat dgn pemandu die..pakcik ape da lupe name.. die makan je dgn aku n kwn2 kat kantin skolah..tak memilih.. hehe..opsss..tak perasan dah bebel pnjg....sebagai penutup, meh aku nyanyi sket lagu skolah.. nilah satu2 nye lagu skolah yang pernah aku ade...testing2.. ehem.. "Zainab rendah 2, sekolah kami, gedung asas didikan bangsa, namanya harum, seluruh negara, lalala (tak ingat)..chorus "Zainab 2 skolah kami,yang sangat dicintai, kami tetap setia,lalala (dah tak ingat la..) kekeke dah lah..dah lah.. later!

(Inilah die gambar aku sendiri yang aku tak pernah tengok selama nih. standard brape mase nih pun tatau..gigi rongak...ahaha)


MySpace

9 comments:

Jijie Kusya♥ said...

haahhahaha..alaaa...tau aje la kaklong ni,..haishh.... hehehhe.. tp comey kan pic kalong tu.. amie yg smpan kot..tu yg mcm xtau kewujudn pic tersebut..keh3..

tp btol ke amalin tu rapat ngan kaklong..apsal gg x taw ponn

Mimie KusyA said...

ler.. mane nak tau.. gg sempat tahun satu je kan..klong sampai drjah 3..

Jijie Kusya♥ said...

oooyekee..heehhehe

Attila razmie said...

eloo sis..nice template lor..cute sangat..:P n blog y bagus..teruskn usaha anda k..cayok2~!! :P

alan hussin said...

perghhh ingt lagi lagu sekolah..
caya la mie..^^p.
ok mie nanti kiter sume gi main bowling! abe adam belanje..haha

Anonymous said...

hehe.rongak2 pun cumil taw!
muah muah :D

Mimie KusyA said...

to

-Atiela
"hehehe.. thnx so much! tqtq ^-^"

-Alan
"mestila ingat..coz antara skolah2 penah blaja, skolah tu je de lagunye..kekeke..ooh..buleh2 suh die belanja..ahahah..alan belanja makan..okeh? :P "

-Anna syg
"ahaha.. yela cumil yang oii. gigi rongak depan tu..mujur skrg dah tak rongak..keh3"

Anonymous said...

Askum....dah lama saya nk komen sama dlm blog awak ni tp busy sgt...ari ni baru sempat....
Saya Farhan...teruja baca citer awak psl puteri kesayangan ramai Tengku Amalin Aishah Putri tu....

Kalau boleh citer la lagi pasla dia...takkan tu je....seronok baca psl puteri yg cantik & putih gilerr ni.....

Anonymous said...

Dan kalau boleh letak la sama gambar Tg Amalin ni....suke tgk wajah dia...lawa..gebu...tak jemu mata memandang...

Dengar rumors nya dah ada steady boy friend.....betul ke?

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya