Kebosanan Melanda Diriku

Saturday, January 3, 2009

Warghhh! Somebody!! HELP ME! im totally bored!!
Memang hari minggu disini sangat membosankan! jelesnye GG dapat balik every week! Nak tau, sekarang ni aku hanya tinggal berdua saje dgn housemate aku! Aku dibilik di hujung sini, k.shimah dibilik di hujung sane.. haihhh... Mane pegi yang lain nih??? haaa... Sorang pegi bercuti kat Genting.. lagi 2 org balik Seremban! sangat sunyiii woooo.. Bestnye! Nak balik jugak!!! lagipon atuk n nenek ade kat rumah... huwawawawa... (meraung sendirian..waaaaaaaaaaaa)

Dah tak tahu nak buat hape.. Any idea?? yeee.. buatlah keje kan.. memang lecturer de bagi assignment ni.. tp baru buat sikit.. seyes takde mood nyaaaa.. Aisehh.. lecturer ni, 1st week dah bagi assignment.. ahahahaha.. tp takpe.. aku yag rajin ni akan buat jugek leee.. tengokla berapa banyak daaa buku yang aku pinjam.. ahaksss.... sebab aku dah berjanji akan buat yang terbaik untuk semester akhir nih.. hehehehe.. berjuang!

Rase lambatnye masa berlalu hari ni.. yey! dah nak malam.. laaarrr.. bukan.. nak hujan rupenyeee.. hahahaha... hemmmm.. Orang kate kalau bosan tidorlaaa.. tp aku jenis payah tidor siang.. lagi orang kate mainla game.. tp main game aku mesti kecundang.. muahahahaha.. orang kate keluar la jalan2.. tp aku nak kuar dengan sape?? hahahaha.. nak ajak bf, bf jauh di KL... nak ajak kawan perempuan, sume nak saving.. ajak kawan lelaki, takleh aku jenis setia.. ahahahaa.. (jgn marah yang.. mie gurau je).. So, kesimpulan nye.. layann lah internet ni.. hehehehe..okayla.. kang membebel banyak2 kang, korang plak bosan.. keh2.. Chooowsss.. Salam..

3 comments:

~aien~ said...

akak mimie..aien pon ngah buhsan gle2 ni..tggl bedua jerk ngn membe dlm blk..yg len smua blek umah..huhuhu

Cipang said...

basuh baju, kemas bilik, atau kalau tak pun pindah la posisi katil,,,,ada laaa keje sikit,,,hehehe

mimie kusya said...

Aien: hehehe.. tula.. same la kita dik.. tp akak ni sbb duk blek sorang..sorang lg bilik lain.. so rase memang mcm duk sorang2 dlm umah ni..hik3..

Cipang: sume dah dibuat.. itu yang masalah nye.. habes satu rumah saye cuci.. keh3..tulah die

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya