Ular + Mandi

Friday, December 26, 2008

Heluuuu.. assalamualaikum.. ohh hemm..sok luse aku dah nak balik BP.. tersgtlah malas seyh.. hadeh..hehehehe.. Skrg ni pon tgh kemas2 brg.. ehemmm.. ohhh jgn suspen dgn entry aku tuh.. bukan ular mandi.. tp kisah yang berlaku dlm 2 hari nih.. meh lah dgr aku cite pe yang jadik .. 2 malam lepas, kawasan umah aku digemparkan dgn kedatangan seekor Ular Sawa sepnjg 2 meter lebeh.. Fuh! Mase tu pukul 12.30 mlm.. ade group budak laki ni tgh drive, tetibe nmpk ekor ular yang tgh cross jalan.. die pon suluh la lampu kete kat die.. dak2 tu kate ular tu on da way kearah umah aku... Pergh.. tatau nak kate pe.. Mujur dorang nmpk mak oiii... Mule2 tu mak aku tgk kecoh2 kat depan umah, sbb ingat org accident ke hape.. siap ade polis lagi.... pastu baru tau ade ular depan umah.. walaweyyy.. habes sume org kat kawasan umah kluar tengok ular LIVE punyerrr.. Polis tu sgtlah braniii.. die handle ular ganas tu.. Tabik lah! ble ular tu bukak je mulut tu, sume gabraa.. memang terserlah keganasan die.. aiyoyoyo.. Lepas polis tu ikat mulut die, baru sume brani dekat, amik gmbr.. ahahaha.. ade yang nak tunjuk brani pon ade.. pastu, dekat 2 jam la baru anggota bomba dtg.. ahaha.. tu la kisahnye.. Alhamdulillah,.. takde kejadian buruk berlaku..

Esoknye.. Aku pergi bersantai kat umah auntyku, Mummy kat Bdr Bukit Puchong 2.. berkelah kat tepi kolam.. akakakka.. Syok jugk mandi mande.. aku mandi kejap aje.. mndi lame2 pon aku bukannye reti berenang. tambah lagi si Aina takut masuk dlm kolam.. hik3



Hemmm.. nnti ble dah balik BP, mesti aku
rindu rinduan
budak ini.. huhuhu

3 comments:

Unknown said...

uish,
besa btol ula tu..

Mimie KusyA said...

hemm.. tula...panjanggg.. ular jadi selebriti malm tuu.. sume amik gmbr..

Kapten Luffy said...

best

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya