Akhirnye terbalas juge

Thursday, December 4, 2008

Salam! weeee finally! Datuk reply jugak soalan aku.. Thanx to my sayang lagi.. Dier yang call bagitau aku.. Muahhhh.. Actually dulu, aku ade send soalan pasal tajuk PSM aku kat Datuk Dr. Mashitah, kat ruangan Tanya Pakar dalam Harian Metro. Dalam paper hari ahad lepas, baru datuk reply.. aku takde paper tu.. huhu.. tp kelakar pulak tengok ayat skema aku.. muahahaha.. Semalam lak Ustazah Halimi, yang wiling nak tolong aku msg, cakap suh bace paper The Star coz ade sket artikel yang boleh membantu dalam PSM aku.. hehehe.. happy sgt coz ade 3 orang kuat tolong aku.. Even PSM 1 aku agak terkilan sikit sebab dapat A-, aku bersyukur la.. Terkilan sebab rase aku memang buat yang terbaik dah. Aku dah cuba sebaik mungkin. Takpelah.. Sebab aku memang tahu penyelia aku agak susah bagi fullmark.. Aku redha la.. Boleh cube lagi untuk PSM 2.. aku akan baiki kelemahan aku. Berusaha! hehehehe.. Nak siap2 nak ajak adik aku kuar.. kalu tak ujan kuar arh.. Esok, family aku nak g bercuti kat Bukit Fraser, then balik kampung untuk Raye Haji, pastu mase nak balik nanti, bercuti lak kat Terengganu.. Insyallah.. Okay Chow Chin Chow!


Kalu nak rujuk, bleh rujuk di alamat ini

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya