Mari Bina ayat

Sunday, December 14, 2008

Photobucket Photobucket

Hari ni family aku kuar jalan-jalan bawak si kecik Aina.. sangat happy tengok gelagat die.. sebelum tido, aku saje nak jawab tag ni.. Teringat mase skolah rendah.. suke subjek Bahasa Melayu sebab suke sangat bina2 ayat sendiri..kih3..

1) Bekas kekasih saya adalah
bekas teman lelaki saye yang bukan lagi teman lelaki saye yang tidak menjadi teman lelaki saye lagi..muahahaha
2) Saya sedang mendengar
aina tengah menyanyi lagu happy baby to you..alalala.. comeyhh
3) Mungkin saya patut
makan..and makan and trus makan
4) Saya suka belajar
bende baru dan memasak
5) Sahabat baik saya adalah
my family n my bofiee
6) Saya tak paham
kenapa saye tak gemuk2
7) Saya kehilangan
pendrive 4GB..huhu sedey
8) Ramai yg berkata
saye keding,kurus, panjang,tinggi
9) Makna nama saya ialah
Tengku= Keturunan Raja , Syamimi= Keharuman
10) Cinta tu adalah
sesuatu perasaan yang indah, ciptaan Allah S.W.T.. and yeah! saye memang tengah dilamun cinta..waw!
11) Di suatu tempat
yang bernama Besut, Terengganu, saye dilahirkan.. heee
12) Saya akan cuba
tambahkan berat badan sehingga max 55kg.. tambahkan pengetahuan dalam bidang masakan.. baiki pointer sem akhir ni
13) makna SELAMANYA ialah
forever and ever and ever
14) Handphone saya
jarang berbunyik.. akakakaka.. nampak sangt malas nak jwb phone..
15) Saya paling meluat
bile tengok orang menggedik.. eeeii..plzzz
16) Bila saya bangun dari tidur
saye akan basuh muke and trus cari makanan
17) Party adalah
event paling jarang saye hadiri
18) Haiwan yg paling cute adalah
anak kucing
19) Peringkat umur yg paling menyeronokkan
adalah mase lepas habes SPM
20) Hari ini saya rasa sgt tension
sebab tak dapat jumpe my bofiee
21) Malam ini saya akan cuba
tak tengok tv sampai tengah malam..
22) Saya betul-betul inginkan
berat badan yang ideal dengan ketinggian saye
23) Bila tgk muka kt cermin pagi tadi
saye sangat lega sbb mujur jerawat tak muncul..semalam makan kacang banyak
24) Shopping kompleks adalah
tempat saye n family pergi hari ni.. bawak si kecik Aina jalan2
25) Makanan segera biasanya
saye kurangkan makan.. makan bile terdesak saje contohnye mase tngah study
26) Nak panjangkan tag ni?
Takde idea arh
27) Mata saya
ade due..due2 kaler hazel.. tp rabun..kesian.. ekekeke
28) Ayat-ayat terakhir kata pada org
bubye..tata..chow

5 comments:

Unknown said...

adik kamu chumel!!
:D

Mimie KusyA said...

heeee.. nop2.. she's my cousin.. yep! she really is comel!

hannah joe said...

sis..
nanti hana nak grab this one tau!
:D

btw..
mcm kenal je si fatul neh

Unknown said...

haha..
tersilap plak..
terkonfius dgn blog sorg lg..
:P
sowy..

btw,
u're tagged..
:D

Mimie KusyA said...

Hana: yeah..sure dear.. sis pon grab dari org laen jugak..kih3

Fatul: hehehe..baik! thnx!

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya