Gelap Mode

Saturday, March 28, 2009


Wah! tak nampak tak nampak! wut happen? everything turns dark.. except fot the street lights of coz..hehehe i bet u all are just like me rite now.. sitting in the DARK! huweeee.. dunno wut to do for this 60 minutes EARTH HOUR campaign! i wonder how is it look like if we in the sky rite now.. hehehe.. hemmmm..

7 comments:

.Anna. said...

heeeee.gelap gelap.kekeke

Dakjaat™ said...

Baru jer lepas 1 jam lebih .. .apa yang sadisnya .. tak ramai yang menyahut seruan yang telah dihebahkan semenjak 2 minggu lepas.. kecewa giler ngan perangai sesetengah orang malaysia yang macam haram nie.. kalau pasal Palestine jer, bukan main lagi nak sumbangkan itu ini sampai masuk tv untuk dapatkan publisiti murahan yang lagi terus daripada SLUT! .. tapi dalam soal ini ... takde plak?? ... Dakjaat rasa, golongan yang pentingkan diri ini memang cilake giler...

the end..

mimie kusya said...

Anna: hehehe..tula yang.. golap wooo

Dakjaat: errr.. tula.. sedeh2.. rakyat malaysia tak united la..

diLL said...

ape pasaan ihihi..smpt jek..

sponge_anys here! said...

hehe..
uitm kedah pon dlm kegelapan gak..
hehe;p

mimie kusya said...

dill: ahahaha.. sbb sis tatau nak wat pe time tu.. dah le sis dok sorng2..kih3

anys: huwahh..bagus2 anis.. barulah malaysia bersatu..

蔥爆牛肉Frank said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya