Kesian saye

Wednesday, March 4, 2009


huhuhuhu...tau tak saye kat mane skrg?.. saye dtg kuliah awal 1 jam tau.. kelas kejap lgi pukul 2..kelas building construction.. internet umah saye problem dah 3 hari.. mcm2 ikhtiar dah buat..tapi internet still problem.. ni sebab nak siapkan assignment saye datang awl ke kelas..kekekeke.. semangat nak siapkan sebab nak balik umah kat KL esok..yipieee.. sambung online kat umah lah.. hehehe..okay.. nak carik maklumat dulu..chow!

7 comments:

Miss Hazzy said...

sempat lagi ye...

hehehe

Attila razmie said...

huhu memg kesian kamu..:P

suezensuzanna said...

yeah...kesian....tp sempat plak dia bloggin:P

Liquid said...

eh kate nk wat excimen cmne bley terapdet blog plak neh..??! ehehehe =P

farah liyana said...

jangan cepat mengalah dear

:)

mimie kusya said...

Hazzy: ahhaaaa..tula.. tgk2 yang nak cari tak sempat pon carik..lecturer dtg awl la plak..hak3

Attila: aah..kesian.. skrg ni da balik kl.. alih2 smlm kat umah tenet kat umah sewa dah bleh gune..kekeke aiyaaa

suzanna: hehee sempat2.. rinduuuuuuuuu

Liquid: hahahah.itula saye.. kalu dah lame xon9.. mesti teringat nak blogging jee..ahaks

Farah: hehehehe yup! dats y rela masuk U untuk surf tenet..walaupun sgt lembab tp demi blogging n assignment..ku relakan juga..ewah
:P

Fly said...

salam..lama x lawat mimie, anyway goodluck dengan apa jua yang dihadapi dalam pengajian tu

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya