Selamat hari2 semua..kih3

Wednesday, October 22, 2008

:kiss:Heluuuwwww
Camat pagi semua.. hemm.. hari ni hari Rabu.. ade kelas Foundation kul 9.30..K.shimah tanak gi..uhuk3..terpakse la aku gi kelas sorang..(ANYONE!Dun ask me to sign for U this time! WEKK!! ahaks..sbb saye pon tak confirm nak gi...ahahaha) . kul 2 ade seminar Building Services! erghh malasnye nak gi! kalulah tak wajib..huihh.! sob sob sob..Semalam kakak yg duk umah aku dah pindah....die angkut sume perabot2 die..so kosong dah la ruang tamu umah ku ini..tp die baik hati sbb tinggalkan mesin basuh,tv n rak tv.. buleh le kami nuntun tv lg..ahahaha..kesian.. peti ais kiteorg beli dgn die..huh..selamat peti!.. mase aku tulun2 die angkut brg..aku terpijak paku..WAAAAA.. huhuhuhu! sakit seyh! adeh..tang mane dtgnye paku tu pon aku tatau.. so hr ni aku akan berjln terhinjut2 sket..aduhai..kesian lagi.. smlm aku tido awl menahan kesakitan ku..ekekeke.. bangun pagi2..aku lupe kaki sakit..then ble tapak kaki kene air..menjerit aku! muahahahaha.. pastu mase gosok gigi, aku perasan bibir aku laen mcm je.. Cissss! semut mane plak kiss aku nih! bengkak!! arghhhhh.. kesian lagi aku..sabar2..tu sume dugaan Allah padaku di hari ini..bukan niat nak merungut tp saje nak cite kisah aku.. hahahahaa itula kisah aku pagi nih.. bukan kisah kaisara otay...lalalala..daaa

0 comments:

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya