MooD: Happy + Lega!

Saturday, October 18, 2008

MySpace
wah! dah boleh rehat kejap..puhh..baru habes jwb test foundation.. hah? boley jwb ke? hehehe biase je.. lenguh jari duk tekan2 calculator.. mlm ni dah boleh smbg edit PSM dgn tenang.. 24 hrbln kene hantar.. 28 present.. yayaya.. takut2.. ngeh3.. Hem.. esok hari sabtu! yeay! nak relaxkan otakku sket.. ahaks.. BURPPPPPPPP! wopsss.. alhamdulillah.. kenyang gilak.. lps balik test td trus serbu tempat mkn.. sume lapaaa.. g tempat mkn siap convoi 3 kereta n 2 buah motor.. ramai tuuu... kiteorg mkn 3 buah meja.. eh silap! gune 3 buah meja.. kecoh tempat mkn gara2 kiteorg yg gempak itu.. bukan senang aku join mkn ramai2 tuh.. sonokkkkk! mule2 pegi tuh.. ikut kereta kwn kat dpn (mcm jauh je nak g mkn).. ahahaa.. die terlajak daa.. kedai mkn terlepas.. msuk lorong kedai mkn laen.. org kedai mkn tu siap lap meja n susun kerusi lg nmpk kitorg yg ramai nih.. kesian.. dorang nak jugak mkn kat tempat dorang plan tu.. katenye sedap.. aku pon join arr. sorry bang.. esok2 kami dtg mkn situ.. ekekeke.. lorongnyer sempit.. puas marlia duk gongstan (ayat mane ni..maen gune je..hik3)...and dah siap pusing.. lerr.. sebelah je pon kedai yg dorang maksudkan tu..cehhhh..ble dah smpai mkn,kami mule mengoder mknn..smbil tunggu..mcm2 topik timbul.. ade yg bncg psl test,kawen la,pak agus hensem daaa n mcm2 lg... aku n awen duk sebok borak gak.. aku borak pe aku pon lupe.. sbb skrg aku rajin blogging.. tiap2 mase aku amik gmbr.. ikikikikiki..dah kat kul 12.. awen daling n kwn2 nyee kene balik kondo daaa( makluman.. kondo yg aku masukkan tu ialah asrama okay.. jgn mara... heee)..kami relax aja..tak pyh redah pak guard yg budiman..yg paling best..geng2 umah ai belanja kiteorg! ai,mara, maria n yg lain2..thnx bnyk2! hik3 okaylah.. nak tido!!.. tata..ZZzzzzzzzz


muke kelaparan...


keriangan selepas test (buleh jwb la tu)


ni lah my housemate.. dari kiri.. k.shimah n pija

MySpace



0 comments:

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya