Jom kite ENJOY!

Wednesday, October 29, 2008



MySpace

Hey! how's everything? Heee Alhamdulillah.. hari ni dapat aku rehat akhirnye. Paper final exam yang 1st 4hrbln.. Insyallah.. ade mase sehari due nak ilangkan penat nih.. waduh! tak tahu nak express bestnye nikmat boleh beristirehat. Syukur alhamdulillah smlm dah selamat aku lalui 2 event yang aku paling takut. Presentation aku berlalu dgn sempurna. Ahaa.. nak tau.. panel yang nilai aku sorang ajer.. rezeki aku tak kene soal bnyk2..Dr Ismail ade keje hape ntah..Tp lewat setengah jam gak la mule present. En Asyraf bnyk sgt bagi cadangan bernas.. Thnx encik! saye akan cube buat yang terbaik! Insyallah.. Balik dr present, aku trus smbung study design.. pergh! masak2! mujur bley bertahan dr tido.. ahahaha..terima kasih kepada Nescafe! Huh? test design? ohh boley laaa.. tp mesti ade gak lopong2.. adeh.. memang tak study sgt. tp alhamdulillah bleh la. tawakal aja..K.shimah n pija masih lagi sibuk uruskan presentation dorang yg berlansung hari ni. Sekarang mereka tengah berjuang! Chaiyok! Semoga ape yg mie tolong, buatkan korang lebih bersemangat! Malam ni kite ENJOY!! yey!! yehaaa..

0 comments:

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya