Setahun menghilang

Tuesday, February 1, 2011

Assalamualaikum semua.. knock knock..Ada orang tak? heheheh Masyallah..

Hari ni genap

1 tahun, 3 bulan aku tinggalkan dunia belog. Sekarang dah bulan 2011..Dulu hari-hari aku post entry tapi sekarang lansung malas. Banyak sebab munasabahnya.. hehe Yelah.. aku dah jadi pekerja sekarang (bunyik macam jadi pekerja buruh je..ekekeke), sambung master lagi, mana la nak ada masa tulis blog. Apatah lagi nak merias blog usang ni.. Oh tak dilupe.. Aku ade bisnes online sekarang. ewah.. jadi peniaga lah pulak.. Disebabkan itu aku tiada masa nak update belog. Tapi kenapa tetibe ade mood nak update pulak ni yer? ehehehe entah la.. maybe terajin kot.. Okeh itu saja berita semasa kali ni,.. Insyallah akan merajinkan diri update belog ku ini. Macam2 yang akan dikongsikan bersama buat peminat semua.. Ahh ade keee? hehehe okeh sehingga berjumpa lagi.. Later!!

Sila ke belog shop saya.. banyak yang menarik.. JOM!



4 comments:

hannah joe said...

lamanya kak mimie hilang! huhu.

Elie Lily said...

hey..selamat kembali berblog! :p

Mimie KusyA said...

Thanks sayang! Insyallah nak aktif balik :)

M.r.B.zaCk said...

Huhu... Blog la bebanyak yer...
Hehe

The LiFe oF MimiE KuSya Copyright © 2009 Designed by Jijie Thejijie for Mimie Kusya Copyright by Mimie kusya